Kamu bankaları reklama para yağdırdı

Kamu Bankalarının 2023 Yılı Harcamalarında Büyük Artış

Üç kamu bankasının 2023 yılı faaliyet raporları, reklam ve ilan harcamalarındaki önemli artışı gözler önüne serdi. Kamu bankaları, toplamda 3,7 milyar TL harcayarak 2022 yılına göre %70’lik bir artış kaydetti.

Halk Bankası Reklam Harcamalarında Lider

Halk Bankası, 2023 yılında 1 milyar 777 milyon TL’lik reklam harcamasıyla kamu bankaları arasında zirveye yerleşti. 2022’de 1 milyar 190 milyon TL harcayan banka, harcamalarını %50 artırmayı başardı.

Ziraat Bankası’nın Reklam Harcamalarındaki Büyük Artış

467 milyon TL harcayan Ziraat Bankası, 2023 yılında reklam harcamalarını 1 milyar 122 milyon TL’ye yükseltti. Bankanın reklam giderlerindeki %140’lık artış dikkat çekici oldu.

Vakıflar Bankası Reklam Harcamalarını Artırdı

Vakıflar Bankası, 2023 yılında reklam ve ilan giderleri için 856 milyon TL harcadı. Önceki yıla göre %53’lük bir artış gösteren banka, harcamalarını artırmaya devam etti.

Tadilat Harcamaları da Rekor Seviyede

Reklam harcamalarının yanı sıra kamu bankalarının bakım ve onarım giderleri de dikkat çekiciydi. Ziraat Bankası, 3,8 milyar TL’lik tadilat harcamasıyla öne çıkarken, Halk Bankası 237 milyon TL, Vakıflar Bankası ise 420 milyon TL bakım ve onarım harcaması yaptı.

Kaynak: Odatv.com

Related Posts

Araç sahipleri dikkat: MTV ikinci taksit ödemesi başladı

2025 yılı Motorlu Taşıtlar Vergisi (MTV) ikinci taksit ödeme dönemi 1 Temmuz itibarıyla başladı. Araç sahipleri, 31 Temmuz 2025’e kadar ödemelerini e-Devlet, Dijital Vergi Dairesi, bankalar, PTT ve vergi daireleri aracılığıyla yapabilecek.

Borsa İstanbul’da 21 şirket için endeks değişti! KAP açıklaması geldi!

Borsa İstanbul 1 Temmuz 2025 tarihi itibariyle 21 hisse için piyasa sınıflandırması kapsamında endeks değişikliğine gidildiğini açıkladı

TÜİK mayıs ayı işsizlik rakamlarını açıkladı

TÜİK mayıs ayı işsizlik rakamlarını açıkladı

Hizmet üretici fiyatları mayısta arttı

Hizmet Üretici Fiyat Endeksi (H-ÜFE), mayıs ayı rakamları açıklandı. Buna göre aylık bazda yüzde 2,37, yıllık bazda yüzde 38,16 artış gösterdi.

Dijital dönüşümde yol haritası çizildi

D Tech Cloud, Cloud Retail Summit ile perakende sektöründe dijital dönüşümün nabzını tuttu Yerli bulut teknolojisi şirketi D Tech Cloud, perakende sektörüne özel dijital dönüşüm çözümlerini, sektörün öncü markalarıyla buluşturduğu ‘Cloud Retail Summit’ etkinliğinde tanıttı.

TÜİK açıkladı: Otomobil üretimi düştü, beton üretimi arttı

TÜİK’in Yıllık Sanayi Ürün İstatistikleri 2024 verilerine göre, ülkede 2023 yılında 1 milyon 204 bin olan otomobil üretimi 1 milyon 169 bine gerilerken, 280 milyon 589 bin ton olan hazır beton üretimi 2024 yılında 301 milyon 519 bine yükseldi.