Yozgat’ta yaşlı kadına jandarma sahip çıktı
Yerköy ilçesine bağlı Beserek Köyü’nde eşini kaybettikten sonra derme çatma ahşap evinde yalnız kalan Fethiye Mertcan, 7 kızının evlenip, köy dışında farklı şehirlerde yaşadığını, oğlunun ise Ankara’da diyaliz tedavisi gördüğünü anlattı. Mertcan, Yozgat Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ekibi tarafından ziyaret edilerek, durumuyla ilgili rapor tutuldu. Yozgat İl Jandarma Komutanlığı personeli de Beserek Köyü’ne giderek, yaşlı kadını evinde ziyaret etti. Yaşlı kadının ihtiyaçları tespit edildi, yaşam koşullarının iyileştirilmesi amacıyla gerekli destek ve yardım faaliyetlerinin başlatıldığı bildirildi. Konuyla ilgili İl Jandarma Komutanlığı’ndan yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi: “Vatandaşlarımızın huzur ve güvenliği için gece gündüz görev yapan Jandarma Teşkilatı, yalnızca…



